2015. szeptember 26., szombat

1.évad 4.epizód - Őrült rajongók márpedig vannak!


101  BELSÖ, SZÍNHÁZ, PRÓBATEREM – NAPPAL                 101
Épp folyik a próba.
A koreográfussal a fiúk épp egy táncot tanulnak be.
Belép Tímea a pénzügyi vezető.

TÍMEA
Uraim, egy percre!

A zene leáll, és a fiúk odalépnek Tímeához.

BALU
Nem hiszem el! A vén szipirtyó megint mit akar tőlünk?

ANDRÁS
Balu, ne légy bunkó! Tímea nem is öreg, és csak azért undok, mert a szívén viseli a színház sorsát.

BALU
Tőlem aztán szívén viselheti, de a hülye megtakarítási ötleteitől a falnak megyek.

Közben odaérnek Tímeához.

TÍMEA
Sajnálom, hogy megzavartam a próbát, de van itt egy fontos dolog, amit meg szeretnék magukkal beszélni.
 
ANDRÁS
Miről lenne szó?

TÍMEA
Az igazgatóúrral úgy véljük, hogy jót tenne a színház image-nek, ha maguk, mint a színház legnépszerűbb tagijai…

DÁVID
Mármint, én, mint a legjóképűbb?

ATTILA
(gúnyosan)
Vagy a legszerényebb?

TÍMEA
Elég legyen! Szóval jó lenne, ha részt vennének egy rajongói találkozón.

ANTI
Jaj, csak azt ne! Oda csak lányok jönnek el!

TÍMEA
(értetlenül)
És akkor? Örüljön neki, hogy körbezsongják.

DÁVID
(vigyorogva)
Őt aztán biztosan nem!

BALU
És maga szerint nem túl „költséges” egy ilyen rajongói találkozó.

TÍMEA
Mint a színház pénzügyi vezetője úgy gondolom, ki tudjuk hozni a keretből. Persze csak ha lecsökkentjük a fizetésüket.

BALU
Mi van?!

DÁVID
Ezt nem teheti! Így is alig van pénzem megvenni a specko samponomat!

TÍMEA
Nyugalom csak vicceltem!

A fiúk megkönnyebbülten felsóhajtanak.

BALU
(félre)
A kedvesség mellett úgy látszik, a viccekhez sincs érzéke.

TÍMEA
Szóval akkor számíthatok magukra?

MINDENKI
(mérsékelt lelkesedéssel)
Igen, persze!

TÍMEA
(elégedetten)
Helyes, akkor holnap találkozunk!

Majd távozik.

ANTI
(Dávidnak)
Te specko sampont használsz?

DÁVID
Persze, mit gondolsz, mitől ilyen fényes a hajam?

ANTI
A genetikától.

BALU
Fiúk, a fenébe nincsenek is itt a csajok és ti képesek vagytok samponokról dumálni?!

DÁVID, ANTI
(elszégyellve magukat)
Nem, dehogy…

Balu arrébb megy.

ANTI
(Dávidnak)
De most komolyan, ugye kipróbálhatom a samponod?

BALU
Oh, istenem!

FÖCIM

102  BELSÖ, RAJONGÓI TALÁLKOZÓ – NAPPAL                      102
A kibérelt terem egyik oldalán egy hosszú asztalnál ülnek a fiúk. A terem tele van rajongókkal, főleg lányokkal.
Sorba jönnek a lányok, autogramot kérni a fiúktól.
Egy csapat lány Dávidhoz lép.

RAJONGÓLÁNY 1
(Dávidnak)
Annyira tehetséges vagy, és annyira jól énekelsz! A barátnőimmel együtt imádunk téged!

DÁVID
(mosolyogva)
Köszönöm, nagyon kedvesek vagyok, remélem, eljöttök a következő előadásunkra is.

RAJONGÓLÁNY 1
Oh, mindenképp, ott leszünk!

DÁVID
Ne csapjatok be, lássalak titeket az első sorban!

Dávid kacsint egyet, mire a lányok vihogva arrébb mennek.

BALU
Haver, állj már le! Nem kell minden cuki kislány fejét elcsavarnod, ha nem tudnád, barátnőd van!

DÁVID
(önelégülten)
Mit tegyek? Imádom, ha imádnak!

ATTILA
Szerencséd, hogy Anna nincs itt.

DÁVID
Őt nem zavarja. Ti meg csak irigyek vagytok, hogy a csajok nem hozzátok kígyóznak hosszú sorokban.

ATTILA
(gúnyosan)
Hát ez a baj! Én hülye, hogy nem jöttem rá eddig!

Ekkor egy másik lány lép az asztalhoz.

EVELIN
(mintha Dávidnak mondaná)
Szia, úgy örülök, hogy végre találkozunk! Én vagyok a legnagyobb rajongód! Te annyira jóképű és tehetséges vagy…

DÁVID
Köszönöm, ezt nagyon jó hallani, mindent a rajongóimért.

EVELIN
(lenézően)
Ki beszél itt rólad?

DÁVID
(értetlenül)
Tessék?

EVELIN
Én Andrásról beszéltem.

Epekedő tekintetet vet Andrásra.

ANDRÁS
(meglepetten)
Rólam? Köszönöm, ez nagyon kedves tőled, nem is gondoltam, hogy van legnagyobb rajongóm.

DÁVID
(felháborodottan)
Még hogy róla?! Nézz már rá! Hisz ez egy langaléta evőpálcika!

ANDRÁS
Kösz, Dávid, ez jól esett.

EVELIN
Evelin vagyok.
Tudom, hogy merészség, és nem is szoktam ilyet csinálni, de nem lenne kedved elmenni valamikor moziba?

ANDRÁS
Köszönöm a meghívást, de nem hiszem, hogy…

ATTILA
(közbevág)
Már hogyne lenne kedve!

ANDRÁS
Tessék?!

Attila kicsit arrébb húzza Andrást.

ATTILA
(suttogva)
Ugyan már, haver! Miért ne mennél el? Egész helyes lány, és a változatosság kedvéért még be is jössz neki!

ANDRÁS
De nem lenne furcsa? Mégis csak a rajongóm…

ATTILA
Ugyan már! Csak egy randi! Ha nem tetszik, max nem találkozol vele többet.

ANDRÁS
Nem is tudom…

ATTILA
(vigyorogva)
Képzeld el, Dávid fejét, mikor megmondjuk neki.

András elmosolyodik, majd visszafordulnak Evelinhez.

ANDRÁS
(mosolyogva)
Mit szólnál a holnap estéhez?

EVELIN
(boldogan)
Komolyan? A holnap tökéletes, este 8-kor a mozi előtt?

ANDRÁS
Ott leszek.

Majd Evelin elmegy.

ATTILA
(gúnyosan, Dávidnak)
Na, kinek lesz holnap randija?

DÁVID
(morcosan)
Engem meg a barátnőm vár otthon, úgyhogy pofa be!

ATTILA
(Andrásnak)
Totál féltékeny!

103  BELSÖ, FIÚK LAKÁSA, NAPPALI – ESTE                      103
Dávid és Anti a kanapén ülnek.
András jön, randira készen.

ANDRÁS
Srácok, én elmentem!

ANTI
Érezd jól magad!

DÁVID
És vigyázz magadra! A legtöbb rajongólány tiszta zakkant.

ANDRÁS
Jaj, ugyan már!

ANTI
Te csak féltékeny vagy!
(Andrásnak)
Ne is törődj vele, érezd jól magad!

ANDRÁS
Kösz, meglesz. Ti rendben lesztek? Nem csináltam semmit vacsorára.

DÁVID
András, felnőtt emberek vagyunk! Meg tudunk vacsorázni egyedül is.

ANDRÁS
Jól van, akkor, sziasztok!

ANTI, DÁVID
Szia!

András elmegy.

ANTI
Mit akarsz vacsizni?

DÁVID
Nem tudom… de gondold el, végre mi választhatunk! Eddig mindig András döntött.

ANTI
Tényleg! Akkor mi legyen?

DÁVID
(elgondolkozva)
Rendeljünk kínait?

ANTI
Ne, azt utálom!

DÁVID
Pizzát?

ANTI
Bah, nem eszem rendelt pizzát, anyukám sokkal finomabbat csinál.

DÁVID
Akkor…

Gondolkoznak.

DÁVID
Ez sokkal nehezebb, mint gondoltam.

ANTI
Az… sokkal egyszerűbb mikor András itthon van, ő mindig tudja mit együnk.

DÁVID
Mert olyan finomakat főz.

ANTI
Mi lenne, ha mi is főznénk valamit?

DÁVID
András nélkül?!

ANTI
Igaz, elvetélt ötlet volt…

104  BELSÖ, MOZI ELŐTT A BÜFÉNÉL – ESTE                      104
Evelin a háttérben épp popcorn-t vásárol.
András mobilon beszél.

ANDRÁS
(mobilba)
Nem, Dávid, nem tudom mit egyetek vacsorára! Rendeljetek valamit, a hűtőre akasztottam egy cégnek az étlapját. Igen, oda. A hűtőt azért még tudod, hol van? Igen, a konyhában! Na, szia!

Majd leteszi a mobilt, és visszafordul Evelinhez, és elindulnak be a mozi terembe.

ANDRÁS
Ne haragudj, halaszthatatlan volt.

EVELIN
Semmi gond, én is hívást várok, hogy megtalálták-e a kutyámat.

ANDRÁS
Oh, elveszett?

EVELIN
(unottan)
Elveszett vagy elütötte egy kocsi, ki tudja?

ANDRÁS
(döbbenten)
Hát… ha az én kutyám tűnne el…

EVELIN
(izgatottan közbe vág)
Tudom, Ubul! A boxered, annyira édiii, pont ezért loptam el az én kutyámat is, mert olyat akartam, mint a tiéd.

ANDRÁS
Elloptad?!

EVELIN
Ja, valami csajtól a parkban, üvöltözött utánam, és rendőrt hívott, de kit izgat, ha így olyan kutyám lehetett, amilyen neked van!

ANDRÁS
Aha…

EVELIN
Hú, kezdődik a film, gyere!

Majd megragadja András kezét, és bevonszolja a mozi terembe.

105  BELSÖ, ANNA LAKÁSA, NAPPALI – ESTE                      105
Anna és Dávid a kanapén ülnek, vacsoráznak.

DÁVID
Az a futársrác annyira bunkó volt! Hihetetlen, hogy elfelejtette az uborkasalátámat!

ANNA
Igaz, de megdobálni vécépapírral talán még sem kellett volna.

DÁVID
Megérdemelte!

ANNA
Jól néz ki a rántott husid, adsz egy falatot belőle?

DÁVID
Nem!

ANNA
Valami baj van? Máskor csak a süti adagodat szoktad ilyen hevesen védeni.

DÁVID
Pocsék ez a nap.

ANNA
Miért?

DÁVID
A rajongói találkozó, ha hallottad volna azt a csajt, annyira bunkó volt!

ANNA
Mert nem tetszettél neki? Ez a baj?

DÁVID
Igen! Ráadásul Andrásnak randija lesz vele, mi lesz, ha összejönnek? Akkor Andrásnak a barátnője utálni fog engem!

ANNA
Ugyan már, lehet, hogy nem tetszel neki, de ha arra kerül a sor, biztos jól kijöttök majd egymással.

DÁVID
Egy fenét!
(szomorúan Annára néz)
Megvigasztalsz?

ANNA
Nem!

DÁVID
(felháborodottan)
Miért nem?! A barátnőm vagy! Az a dolgod, hogy megvigasztalj, mikor engem valami nagy bánat ér!

ANNA
Miféle bánat? Az, hogy a százhúsz rajongólányból egy nem volt oda érted?

DÁVID
Azt hittem ez nyilvánvaló! Igen!

ANNA
Tudom ám, mire megy ki a játék. Te igazából csak vigasztaló szexet akarsz.

DÁVID
(felháborodottan)
Hát ez egyszerűen… nagyon igaz! Úgyhogy gyerünk!

Megfogja Anna kezét.

ANNA
Nem, Dávid! Most nem! Meg akarom várni Andrást, kíváncsi vagyok milyen volt a randija.

Dávid egy percig döbbenten bámul.

DÁVID
Na, most már tényleg szomorú vagyok!

106  KÜLSÖ, UTCÁN, EVELIN HÁZA ELŐTT – ESTE                  106
Evelin és András jönnek.

EVELIN
Köszi, hogy haza kísértél, nagyon tetszett a film.

ANDRÁS
Igen, nekem is. Különösen az a rész, mikor megdobáltad az előttünk ülőket, mert szerinted csúnyán néztek ránk.

EVELIN
Mert így is volt!

ANDRÁS
(félre)
Mivel háttal ültek nekünk nehéz lenne megmondani.

EVELIN
Megjöttünk!

Megállnak a ház bejárata előtt.

ANDRÁS
Szép ház.

EVELIN
Köszi, a szüleimé. Nem jössz be egy kicsit?

ANDRÁS
Ne haragudj, de lassan mennem kell. Köszönöm a szép estét.

EVELIN
Na, csak egy kicsit! Akarok mutatni valamit! Biztos tetszene.

ANDRÁS
Félek megkérdezni… de ugye nem egy szentélyt, amit az én tiszteletemre készítettél?

EVELIN
Ugyan dehogy!

ANDRÁS
Oh, hála istennek!

EVELIN
Az a pesti albérletemben van. Na, gyere, lent van a pincében!

ANDRÁS
(rémülten)
Hogy hol?!

Majd Evelin behúzza Andrást az ajtón.

107  BELSÖ, EVELIN HÁZA, PINCE – ESTE                    107
Evelin és András leérnek a pincébe.
Odalent egy szépen berendezett karaoke barlang van berendezve.

ANDRÁS
Hú, de klassz!

EVELIN
Ugye? Apa mellékesbe csinálja, minden hétvégén nyitva van, a környékbeliek nagyon szeretik.

ANDRÁS
Nem csodálom, tényleg nagyon jópofa. Van erősítő is meg minden.

EVELIN
Igen, a legjobb minőség. Van itt egy különterem is, gyere!

Majd Evelin kinyit egy ajtót, és bemennek Andrással.

108  BELSÖ, EVELIN HÁZA, KÜLÖNSZOBA – FOLYTATÓLAG            108
Andrásék egy szőnyeggel beborított szobácskába jutnak, aminek nincs ablaka, de áll benne egy kanapé, és egy kis asztal.

ANDRÁS
Ezt a pároknak csináltátok?

EVELIN
Igen, nekik is.

Majd Evelin megkerüli Andrást, és bevágja maga után az ajtót. Hallani a zár kattanását.

ANDRÁS
Evelin?
(András megpróbálja lenyomni a kilincset, de az nem enged)
Evelin!
(dörömböl az ajtón)
Evelin, azonnal nyisd ki!

EVELIN
(ajtó mögül)
Nem nyitom!

ANDRÁS
Ez egyáltalán nem vicces! Engedj ki!

EVELIN
Még mit nem! Azt hiszed nem láttam a jeleket? Tudom, hogy pocsékul érezted magad ma este, és ha ma este elköszönünk soha többé nem hallok rólad! Úgyhogy addig nem engedlek ki, amíg meg nem ígéred, hogy holnap felhívsz, és újból randizunk!

ANDRÁS
Oké, megígérem, hogy holnap felhívlak!

EVELIN
Hazudsz!

ANDRÁS
Én sose hazudok, megkérdezhetsz bárkit, én rendes srác vagyok!

EVELIN
Bizti?

ANDRÁS
Igen!

EVELIN
Biztos, felhívsz holnap?

ANDRÁS
Igen, biztos! De most már engedj ki!

Egy perc csönd.

EVELIN
Még mindig nem győztél meg.

András elkínzottan a felsóhajt, és neki dől a falnak.

109  BELSÖ, FIÚK LAKÁSA, NAPPALI – ESTE                      109
Dávid és Balu a kanapén ül, és meccset néznek.

BALU
Lehet, Antiéknak volt igaza, nekünk is el kellett volna menni velük moziba. A csajok úgyse mozdulnak, amíg András haza nem jön.

DÁVID
Semmi kedvem ma mozizni, nem kaptam vigasztaló szexet Annától.

BALU
Haver, tudod én mikor kaptam utoljára vigasztaló szexet?

DÁVID
Házas vagy, mégis mit vártál?

Megcsörren Dávid mobilja, felveszi.

DÁVID
(Balunak)
András az.
(mobilba)
Na, mi a helyzet? Csak hogy tudd, nagyon haragszom rád, miattad nem kaptam Annától vigasztaló szexet, úgyhogy ajánlom, hogy igyekezz haza, mert már nagyon vigasztalásra szorulok.

Andrást látjuk, ahogy még mindig ott áll a picében lévő szobában.

ANDRÁS
Nem tudok hazamenni, ugyanis ez az őrült csaj bezárt a pincéjébe!

Ismét Dávidot látjuk.

DÁVID
(döbbenten)
Hogy mit csinált?!

ANDRÁS
Bezárt a pincébe! És addig nem enged ki, amíg meg nem ígérem, hogy ismét randizom vele.

DÁVID
Akkor ígérd meg neki!

ANDRÁS
Mintha ez nem jutott volna eszembe! Megígértem, de nem hiszi el. Kérlek, gyertek értem!

DÁVID
Oké, maradj ahol vagy.

ANDRÁS
Ez vicc akart lenni? Mert egyáltalán nem vicces!

Majd Dávid leteszi a telefont.

DÁVID
(Balunak, vigyorogva)
Ez az idióta bezáratta magát egy pincébe. Érte kell mennünk.

BALU
(gúnyosan nevetve)
Ezt a lúzert!

Majd nevetve felállnak, és elmennek megmenteni Andrást.

110  KÜLSÖ, UTCA, EVELIN HÁZA ELŐTT – ÉJJEL                  110
Dávid és Balu jönnek.

BALU
Ez az a ház?

DÁVID
Igen, András ezt mondta.

Becsöngetnek.
Evelin ajtót nyit.

EVELIN
Igen, tessék?

DÁVID
Szia, Herskovics Dávid vagyok, tudod, a színész, akit utálsz. Andrásért jöttünk.

EVELIN
Fogalmam sincs, miről beszélsz, András már rég hazament.

BALU
Nem kell a dráma, tudjuk, hogy itt van, felhívott.

DÁVID
Igen, úgyhogy légy jó kislány, és engedd el, különben…

EVELIN
(gúnyosan)
Különben? Különben mi lesz? Talán megvertek?

DÁVID
(megszeppenve)
Hát öhm… azt nem, a mama megtiltotta, hogy lányokat verjek meg.

BALU
(Dávidnak)
Ez aztán a macsó duma!
(Evelinnek)
Szóval, hol van András?

EVELIN
(nagyot sóhajt)
Lent a pincében.

BALU
Köszönjük!

Majd Dávid és Balu lemennek a pincébe, Evelin gonosz mosollyal megpörgeti a pince kulcsát a kezében.

111  BELSÖ, EVELIN HÁZA, KÜLÖNSZOBA – ÉJJEL                  111
Dávid, Balu és András is ott áll bezárva a pince külön szobájában.

DÁVID
Nem hiszem el, hogy egy lány bezárt a pincéjébe!

ANDRÁS
Nem hiszem el, hogy titeket hívtalak segítségül!

BALU
„A mama megtiltotta, hogy lányokat verjek meg”, ez mégis milyen fenyegetés?!

DÁVID
Hé, én legalább mondtam valamit!

ANDRÁS
Ati nem veszi fel. Kit hívhatunk még?

BALU
Hát csak egy lehetőségünk van.

DÁVID
Nem! Őket nem hívhatjuk! Nem fogom elviselni a lenéző pillantásaikat.

BALU
Vagy ez, vagy a rendőrök.

ANDRÁS
Nem hívhatjuk ki a rendőrséget, azzal ártanánk a színház hírnevének!

BALU
Akkor ennyi. Dávid, te vagy én hívjam a nehéz tüzérséget?

DÁVID
(lemondóan)
Majd én.

Majd tárcsáz a mobilján.

112  BELSÖ, EVELIN HÁZA – ÉJJEL                          112
Csöngetnek, Evelin megy ajtót nyitni.
Az ajtóban áll Anna és Kriszti.

ANNA
A pasijainkért jöttünk.

113  BELSÖ, FIÚK LAKÁSA, NAPPALI – ÉJJEL                 113
Belép Anna, Kriszti, Balu, Dávid és András.

BALU
Ez valami rémes volt!

ANDRÁS
Az… de moziban ülni vele még ennél is rosszabb volt.

DÁVID
Kellett neked rajongó csajjal randizni.

ANDRÁS
Soha többé nem hallgatok Attilára! Soha!

ANNA
Honnan szeditek ezeket a zakkant csajokat?

KRISZTI
Ja, nagyon elszánt volt a csajszi.

ANDRÁS
Tényleg, hogyan vettétek rá, hogy elengedjen?

ANNA
(mosolyogva összenéz Krisztivel)
Oh, női praktikákkal.

BALU
Vagyis?

KRISZTI
Levágtuk a lófarkát!

Majd felmutatja a hajcsomót.

BALU
(Dávidnak)
A mi csajaink a legjobbak.

DÁVID
Vagy a legzakkantabbak.

ANNA
(Andrásnak)
András, úgy sajnálom, hogy nem sikerült a randi.

ANDRÁS
Áh, semmi gond, majd csak eljön az igazi. Vagy legalább egy olyan, aki nem rémít halálra.

BALU
Így van, haver, ne búsulj! Majd csak eljön a te tökéletes kutyabolond párod, aki elviseli a rendmániádat, és szereti, hogy minden szabad percedet a konyhában töltöd.

DÁVID
Konyháról jut eszembe! András, fincsi volt az a rántott husi csinálsz majd olyat?

ANDRÁS
Nem!

DÁVID
(felháborodottan)
Miért nem?

ANDRÁS
Dávid, egy vadidegen most zárt be órákra a pincéjébe, nagyobb gondom is van annál, hogy mit főzzek neked.

ANNA
Andrásnak, igaza van, légy egy kicsit megértőbb!

DÁVID
(morcosan)
Amilyen te voltál velem a nagy bánatom után?

ANNA
Az nem számít!

ANDRÁS
Milyen nagy bánatról van szó?

ANNA
Rosszul esik neki, hogy annak az Evelinnek te jöttél be nem ő.

ANDRÁS
(elégedetten)
Ja, igen! Tehát 1-0 ide, ugye Dávid?

DÁVID
Milyen 1-0? Inkább 2000-1, ide! Ne bízd el magad! Még mindig én vagyok az ország legjóképűbb férfija!

MINDENKI
Tudjuuuk!

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése