2015. augusztus 25., kedd

Egy íróbolond őrült ötlete: online sorozat


Amióta az eszemet tudom, azóta találok ki történeteket és vetem őket papírra. Életem legnagyobb álma volt, hogy egy napon a saját könyvem mosolyogjon vissza rám a könyvesboltok polcairól. Néhány éve ez az álom azonban egy kicsit megváltozott. Na, nem veszett el, ne higgye azt senki, de kibővült. Új álmom az volt, hogy egy napon saját sorozatom tűnjön fel előttem a tévé képernyőjéről. Ettől sajnos még nagyon messze vagyok, de szerencsére találtam egy másik módot, hogy ugyan nem a tévéképernyőről, de a számítógép monitorjáról nézzenek vissza rám saját sorozatom forgatókönyvének oldalai. Ma már úgy ismerem, kitalált szereplőimet mintha csak a saját gyerekeim lennének, történeteik sok vidám percet szereztek nekem és remélem, ezt másokkal is sikerül megosztanom. Más célom nincs is, csak hogy örömet okozzak neked, aki ezeket a sorokat olvasod.

 

De térjünk át a sorozatra. Online sorozat? Ilyenek voltunk? Mi is ez?

 

Ha körbe szeretném írni az Ilyenek voltunk -at az amerikai sit-come sorozatok közé sorolnám be, mint az örök klasszikus Jóbarátok, Így jártam anyátokkal vagy az Agymenők. Remélem sikerült a fentebb említett sorozatok hangulatát felidéznem, hisz ahogy ezeknek is nekem is a célom a szórakoztatás volt.
De mi is a tervem? Mert az biztos mindenkinek nyilvánvaló, hogy nem fogok nekiállni leforgatni a saját sorozatomat, bármilyen klassz is lenne. Azonban arra sem szeretnék várni, amíg valami csoda folytán egy rendező vagy producer rám talál, és megvalósítja az álmomat. Soha nem szerettem várakozni.

Aztán eszembe jutott a következő: mi lenne, ha én magam juttatnám el az emberekhez a művemet? Mire való az internet csodája, ha nem arra hogy eljuss az emberekhez? Így jött a blog ötlete.

A tervem az, hogy minden héten egy új részt teszek fel a sorozatomból, forgatókönyv formátumban. A sorozat illúzióját erősítem azzal, hogy az új epizódot minden hét ugyanazon napján teszem fel, az évadok is jól elkülöníthetőek lesznek. Ehhez természetesen szükség lesz az olvasók fantáziájára is, hisz nem fogják látni a szereplőket, a helyszíneket vagy a szereplők adott tetteit. De én igyekszem mindenhez a legtöbb segítséget nyújtani.

Őrült vállalkozás? Eléggé. De én szeretem a kihívásokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése