2015. október 11., vasárnap

1.évad 6. epizód - A gaz megcsaló


101  BELSÖ, FIÚK LAKÁSA, NAPPALI – NAPPAL                101
András és Attila a kanapén ülnek, söröznek és tévéznek.
Anti kijön a szobájából.

ANTI
Sziasztok, elmentem!

ANDRÁS
Szia, érezd jól magad!

Anti kilép a lakásból.

ATTILA
Hova megy már megint?

ANDRÁS
Erikkel találkozik.

ATTILA
(gúnyosan)
Bah, tudom, az új pasija! Ez se fog sokáig tartani.

ANDRÁS
(gúnyosan)
Csak nem vagy féltékeny?

ATTILA
Bah! Ne álmodozz!

ANDRÁS
De most komolyan! Sose gondoltál rá, hogy összejöjj Antival?

ATTILA
Nem, kollégával sose kezdenék, ez nálam szabály.

ANDRÁS
(meglepetten)
Tényleg?

ATTILA
Persze, gondolj csak bele! Ha összejönnénk, aztán szakítanék vele, nem csak a barátságunknak lenne vége, ráadásul szerencsétlennek esélye sem lenne, hogy találjon még egy olyan klassz pasit, mint én.

ANDRÁS
És mi lenne, ha ő szakítana veled?

ATTILA
(egy percig döbbenten néz Andrásra, majd felnevet)
Jó vicc!

FÖCIM

102  BELSÖ, FIÚK LAKÁSA, NAPPALI – NAPPAL                102
Anna, Kriszti és a fiúk a kanapén és fotelekben ülnek.
Dávid közben izgatottan rohangál a lakásban, és az ablakok között.

ANNA
Édesem, nyugodj már meg, nem sokára megérkezik.

BALU
Ja, haver, totál be vagy zsongva. Végülis csak az öcséd jön látogatóba.

DÁVID
Nem tehetek róla, olyan rég láttam, és olyan ritkán látogat meg.

ANTI
Olyan rég láttuk Benit, kíváncsi vagyok, hogy még mindig olyan helyes-e mint régen.

DÁVID
(felháborodottan)
Még hogy helyes? Anti, az én családom férfi ága tökéletes zsidó génekkel rendelkezik. Az én öcsém nem csak helyes, de a második legjóképűbb Herskovics fiú a családban.

ANDRÁS
És az első gondolom te vagy.

DÁVID
Még jó!

Ekkor kopogtatnak.

DÁVID
Ez ő!

Majd rohan ajtót nyitni, az ajtóban pedig ott áll Beni.

BENI
Sziasztok! Mintha a dilis bátyám ajnározását hallottam volna.

DÁVID
Nem ajnároztam, csak a dilis kis öcsémet szidtam, hogy mi a fenének nőtt akkorára, mint egy világító torony.

BENI
Hiányoztál!

DÁVID
Te is nekem!

Majd megölelik egymást.

DÁVID
Emlékszel a többiekre?

BENI
Persze! Sziasztok, srácok!

MINDENKI
Szia!

ANNA
Szia, Beni!

BENI
Szia, hallom, sikerült elcsavarnod a bátyám fejét. Nálad jobbat úgysem találhat.

ANNA
De édes vagy! És milyen jól nézel ki! Nem is tudtam, hogy a kajakozás ilyen jót tesz az izmoknak.

BENI
Hát igen, keményen hajtok.

Majd sorban kezet fog a fiúkkal.

ATTILA
És nem nőttél pár centit? Vagy csak Dávid ment össze?

Dávid csúnyán néz Attilára.

BENI
Attila, te még mindig vicces vagy.

ATTILA
Miért lepődik meg mindenki ezen?

ANTI
Tényleg sokat változtál, úgyhogy légyszi, vedd le a pólódat, és köszönj még egyszer.

DÁVID
Hé, szállj le a hetero öcsémről, neked pasid van!

ANTI
Igaz…
(Attilának)
Ati, kérd meg te!

ATTILA
Beni, vedd le a pólód, és köszönj még egyszer!

Beni halkan felnevet, majd lehajol, hogy puszit adjon Krisztinek.

ANNA
Beni, hány napig maradsz?

BENI
Sajnos csak holnap utánig, reggel már mennem kell vissza Szegedre.

BALU
Akkor nincs más dolgunk, mint belevetni magunkat a buliba!

BENI
Benne vagyok, csak ne vigyük túlzásba, a mama óva intett a fővárosi vad buliktól.

DÁVID
Bizony annak a mama nagyon nem örülne.

ANDRÁS
A ti mamátok nagyon szigorúan foghatott titeket.

DÁVID
Áh, nem!

BENI
Sosem szidott le minket.

DÁVID
Kivéve mikor megborotváltuk a dili kutyáját.

BENI
Vagy mikor ellógtunk otthonról, hogy Vegasba menjünk.

DÁVID
Mondjuk, az egy kicsit nagy vállalkozás volt egy 10 és egy 7 évestől.

BENI
De a városhatárig simán eljutottunk!

DÁVID
Ja, már akkor is mi voltunk a legmenőbbek a városban.

Majd összeérintik az öklüket.
 
BALU
Oké, jófiúk! Azért egy kocsmázásban benne vagytok? Csak mi fiúk, meg Anti.

BENI
Persze, menjünk!

ANTI
Én nem érek rá, Erikkel találkozom.

BALU
Akkor tényleg csak mi fiúk.

KRISZTI
(Antinak)
Látom, nagyon dúl a szerelem.

ANTI
Igen, Erik annyira kedves. Csak kár, hogy annyit dolgozik, így olyan ritkán találkozunk.

ATTILA
Nem gáz, aki sokat dolgozik annak sok a pénze.

ANTI
Hogy te milyen felszínes vagy!

ATTILA
Mondjam inkább azt, hogy aki állítólag sokat dolgozik, az sokat lép félre?

ANTI
Inkább ne mondj semmit!

Majd Anti felpattan, és sértődötten bemegy a szobájába.

ATTILA
Hogy ez milyen sértődős!

ANDRÁS
Ez nem volt szép tőled, menj, és kérj bocsánatot!

ATTILA
Kér a fe…

ANDRÁS
Menj, és kérj bocsánatot!

Attila egy percig csúnyán néz Andrásra, majd feláll.

ATTILA
(sértődötten)
Jól van!

Majd bemegy Anti szobájába.

ANNA
András, belőled egyszer nagyon jó apuka lesz.

ANDRÁS
Kösz, van kin gyakorolnom.

BENI
(Dávidnak)
Ez mindennapos itt nálatok?

DÁVID
Várj, amíg nem látod, milyen mikor az utolsó szelet sütin veszekszünk.

103  BELSÖ, BUDAPEST, KOCSMA – ESTE                      103
A fiúk egy biliárdasztalnál állnak, és játszanak, söröznek.
Épp Dávid következik.

BENI
Vigyázz, bátyus, ha nem találsz be, lesöpörlek.

Dávid lök, és az utolsó golyó is begurul a lyukba.

DÁVID
Sose érsz fel hozzám, öcsi!

BENI
(halkan)
Én is ettől félek.

ANDRÁS
Beni, hogy haladsz a kajakozással? Mikor drukkolhatunk neked az olimpián?

BENI
Remélem, hamar, igazából van is egy…

DÁVID
(közbevág)
A fene, ti is észrevettétek?

BALU
Hogy már két sörrel le vagy tőlem maradva? Persze, de gondoltam nem dörgölöm az orrod alá.

DÁVID
Jaj, nem azt! Már majdnem fél órája itt vagyunk, és még senki nem jött ide azzal, hogy felismert engem.

BENI
(gúnyosan)
Hát ez tényleg szörnyű!

DÁVID
Ugye?! Háromszor választottak meg az év leghelyesebb férfijának! Engem mindenkinek ismernie kell!

ATTILA
Ha mindenki alatt a nőket és a melegeket érted, egyetértek. Én kimentem elszívni egy cigit.

Majd Attila kimegy.

BENI
Anti, végül miért nem jött velünk? Az a srác nem mondta le végül a randit?

BALU
De igen, és ilyenkor rendszerint magába roskad. Azt mondta otthon marad a lányokkal Született Feleségeket nézni.

BENI
Az talán segít a bajon?

DÁVID
Susan Mayer új veséje mindenen segít.

104  KÜLSÖ, BUDAPEST, UTCA – ESTE                        104
Attila a kocsma mellett az utcasarkon áll, és cigizik.
Az utcán jönnek-mennek a beszélgető párok és baráti társaságok.
Egyszer csak a tömegben feltűnik Erik egy másik fiú társaságában.

ATTILA
(döbbenten)
Mi a fene…

Erik és a fiú továbbsétálnak, és beülnek egy kocsiba.
Attila követi őket, és beles a kocsiba, ahol Erik és a srác jól láthatóan épp egy romantikus randevún vesznek részt.

ATTILA
Miért van nekem folyton igazam?

Majd visszamegy a kocsmába.

105  BELSÖ, FIÚK LAKÁSA, NAPPALI – ÉJJEL                 105
A fiúk haza érnek.
Anti és a lányok a kanapén ülnek, miközben elnyomta őket az álom.

ANDRÁS
Nézzétek őket!

DÁVID
Bocs, öcsi, de ellopták a helyedet.

BENI
Nem gond, a te ágyad is jó lesz.

Balu közben odalép Krisztihez, és gyöngéden felébreszti.

BALU
Gyere, szivi, húzzunk haza.

Kriszti feltápászkodik, Balu kézen fogja, búcsúzóul intenek a többieknek, és elmennek.
Anna nagyot nyújtózik.

ANNA
Jó volt az este?

DÁVID
Aha, háromszor nyertem biliárdban.

ANNA
Ügyes vagy. Nem alszol ma nálam? Úgy kényelmesebben elférnétek.
(Beninek)
Persze, Beni, csak ha helyet tudsz szorítani magadnak a macskák mellett.

BENI
Nem gond, van már gyakorlatom.

DÁVID
Akkor ezt megbeszéltük. Jó éjszakát!

TÖBBIEK
Jó éjt!

Anna és Dávid is elmennek.
Beni bemegy Dávid szobájába.
András leakasztja a kutyapórázt.

ANDRÁS
Gyere, Ubul, megyünk sétálni!

Ubul rögtön felpattan, és farkcsóválva hagyja, hogy András felcsatolja a pórázt.

ANDRÁS
(Attilának)
Ati, haza kísérjünk?

ATTILA
Nem kösz, én még beszélni akarok Antival.
 
ANDRÁS
Oké, akkor, sziasztok!
(Ubulnak)
Gyere!

Majd Andrásék kimennek.
Anti morcosan feltápászkodik, miközben nyújtózik egyet.

ANTI
Tudod, késő van már ahhoz, hogy a piszkálódásaidat hallgassam.

ATTILA
Ja, én is fáradt vagyok hozzá. De figyelj, amit a múltkor Erikről mondtam…

ANTI
Nyugi, már elfelejtettem, tudom, hogy csak vicceltél.

ATTILA
Aha, akkor tényleg csak vicceltem.

ANTI
(értetlenül)
Mi az, hogy akkor?

ATTILA
Figyelj… tudod, nem bírok érzelgősködni, szóval egyszerűen csak kimondom!
(nagyot sóhajt)
Erik szerintem megcsal téged.

ANTI
(döbbenten)
Mi van?!

ATTILA
Oké, nem tudom mit csinált, de ma este tuti nem dolgozott, láttam a kocsma előtt egy másik sráccal. És a srác tuti, hogy nem a testvére vagy a hetero barátja volt.

ANTI
(dühösen)
Attila, te nem vagy normális! Ilyen baromságokkal viccelni!

ATTILA
Mi?! Én nem! Ilyennel sose viccelnék!

ANTI
Csak azért mert te rühelled a komoly párkapcsolatokat, még nem kell tönkretenned az enyémet!

ATTILA
Nem akarom tönkretenni, csak a barátod vagyok, és gondoltam tudni akarod…

ANTI
Szép kis barát vagy! Na, én mentem aludni! Máskor légyszi próbáld más párkapcsolatát tönkre tenni!
 
Majd Anti bemegy a szobájába.
Attila dühösen rávág a combjára.

ATTILA
Egyszer! Egyetlen egyszer akarok helyesen cselekedni, és erre ezt kapom! Köszi szépen!

Majd Attila dühösen kiviharzik a lakásból.

106  BELSÖ, FIÚK LAKÁSA, NAPPALI – NAPPAL                106
Dávid és Beni a kanapén ülnek.
Dávid egy albumot mutogat Beninek.

DÁVID
Ez a kép pedig a legutóbbi premieren készült.

BENI
És milyen csinos a partnered.

DÁVID
Ki?

BENI
Anna! Ott áll melletted, nem?

DÁVID
Ja, tényleg ő is rajta van. Egy angyal az a lány, egyáltalán nem zavarja, hogy mikor én is ott vagyok őt észre sem veszi a kutya sem.

BENI
Aha, mert melletted olyan könnyű neki… De, Dávid, figyelj. Szeretnék mondani valamit…

Ekkor nyílik az ajtó, és Attila lép be.

ATTILA
Hahó, Anti még itthon van?

DÁVID
Nincs, el kellett mennie valahova, de nem sokára Erikkel találkozik, úgyhogy hamarosan megjön.

ATTILA
Oké, amúgy mi újság?

DÁVID
Benivel dumálunk.

BENI
Igen, és épp szerettem volna…

DÁVID
(közbevág)
Tényleg, meséltem mi volt mikor…

BENI
Dávid! Épp én akartam mesélni valamit! De te annyira el vagy telve magadtól, hogy észre sem veszed!

DÁVID
Oké, bocsánat! Mit akartál mondani?

BENI
Tök mindegy, úgy sem érdekel!

Majd Beni fölpattan, és dühösen kiviharzik a lakásból.
Dávid rögtön felpattan, és utána siet.

DÁVID
Beni, ne csináld már! Gyere vissza!

Majd bevágódik utána is az ajtó.
Attila elnyúlik a fotelban.

ATTILA
Mekkora mázli, hogy egyke vagyok.

107  KÜLSÖ, BUDAPEST, UTCA – NAPPAL                      107
Beni kilép a kapualjból, és elindul az utcán.
Rögtön utána megjelenik Dávid is, és utána fut.

DÁVID
Beni, várj már! Mi a baj?

Beni megáll, és visszafordul.

DÁVID
Öcsi, mi a baj? Nem szoktál így viselkedni.

BENI
Hogy így? Hogy én is szeretnék egy kis figyelmet melletted?!

DÁVID
Ezt hogy érted?

BENI
Sehogy csak… ne értsd félre, de néha úgy örülnék, ha meghalnál!

DÁVID
(döbbenten)
Oké… igyekszem nem félreérteni, hogy az öcsém a halálomat kívánja!

BENI
Jaj, nem úgy értettem! Nézd… az évek során már megszoktam, hogy én vagyok az ország legjóképűbb férfijának a kisöccse, és rám a kutya se kíváncsi, kivéve ha rólad van valami zaftos pletykám… de azt hittem legalább téged érdekel, hogy mi van velem!

DÁVID
Érdekel is!

BENI
Tényleg? Lassan két napja vagyok itt, de nem rémlik, hogy odafordultál volna hozzám azzal, hogy: hogy megy a kajakozás? Vagy hogy együtt vagy még azzal az idegesítő barátnőddel?

DÁVID
Úristen szakítottál Sárával?!

BENI
Még szép, az egy idegesítő hiszti gép…, de nem az a lényeg!
Hanem az, hogy már legalább háromszor próbálom elmondani életem legnagyobb hírét!
(Beni vesz egy nagy levegőt)
Beválogattak az országos csapatba!

DÁVID
(döbbenten)
Te…tessék?!

BENI
Félév múlva, már az Európai bajnokságon drukkolhatsz nekem!

Dávid egy percig tátott szájjal bámul Benire.

DÁVID
Istenem… én szörnyű testvér vagyok!

BENI
Tényleg az vagy. Főleg, hogy még csak nem is gratulálsz nekem!
(Dávid közben már a sírást próbálja visszatartani)
Tesó, te most komolyan bőgsz?!

DÁVID
Nem, csak olyan büszke vagyok a hülye kisöcsémre! Meg sem érdemellek, annyira szörnyű önző dög vagyok!

BENI
Igen… de én azért szeretlek.

DÁVID
Megbocsátasz?

BENI
Persze, de csak egy feltétellel!

DÁVID
Soha többé nem fordul elő, esküszöm! Mostantól te vagy nekem az első, ha meglátogatsz!

BENI
Még szép! De nem erre gondoltam. Megbocsátok, de csak ha teli torokból szurkolsz nekem az első sorból!

DÁVID
(mosolyogva)
Ezt mondanod se kell!

Majd megölelik egymást.

108  BELSÖ, FIÚK LAKÁSA, NAPPALI – NAPPAL                108
Attila még mindig a fotelben ül, és egy újságot lapozgat.
Kopogtatnak.
Attila feláll, és kinyitja az ajtót.
Erik lép be.

ERIK
Hello, Antihoz jöttem.

ATTILA
Még nincs itthon, én is őt várom.
(Attila hívogatóan int)
Ha gondolod, várd meg itt.

ERIK
Oké, kösz!

Majd Erik leül a kanapéra, és elvesz egy újságot a kisasztalról.
Attila elgondolkozva néz rá, majd közelebb lép.

ATTILA
Amúgy… jó volt látni téged tegnap este.

ERIK
(értetlenül)
Tessék?

ATTILA
Tegnap este a belvárosban lógtunk a fiúkkal, aztán egyszer csak mit gondolsz, kit látok meg az utcán édesen andalogva?

ERIK
Hát engem biztos nem. Tegnap este az irodámban ültem, és épp eltemetett egy hatalmas akta halom.

ATTILA
Az biztos, hogy beletemetkeztél valamibe, de az nem az akták voltak. Vagy inkább… valakibe!

ERIK
Aha… ismétlem, az biztos nem én voltam.

ATTILA
Igen, persze!
(majd Attila közelebb lép, és leül Erik mellé a kanapé karfájára)
Figyelj, semmi gond. Én nem ítéllek el! Néha mindenki megérdemel egy kis lazítást. Csak Anti veszi olyan komolyan a kapcsolatokat.

ERIK
(értetlenül)
Aha, gondolom…

ATTILA
Mert nincs azzal semmi gond, ha néha egy kicsit félrelépünk. Például, senkinek sem ártanánk vele, ha mi ketten most…
 
Majd közel hajol Erikhez, hogy megcsókolja.
Ekkor nyílik az ajtó, és Anti lép be.
Döbbenten mered a két fiúra.

ANTI
(értetlenül)
Sziasztok! Mit csináltok?

Erik rögtön felpattan ültéből.

ERIK
Hát nagyon úgy fest, hogy a haverod épp rám akar mászni.

ANTI
Attila!

ATTILA
Hé! Én csak próbáltam bebizonyítani az igazamat! Ha már nem hiszed el, hogy ez itt állandóan megcsal téged!

ERIK
(felháborodottan)
Tessék?!

ANTI
(Attilának)
Te nem vagy normális! Talán sikerült bebizonyítanod bármit is?

ATTILA
Szerinted itt állnánk most, ha sikerült volna?
(Eriknek)
Neked amúgy mi bajod van?! Meleg vagy te egyáltalán? Még senki se tudott ellenállni ennek!

Majd végigmutat magán.
Erik hárítóan felemeli a kezét.

ERIK
Én elmentem!
(Antinak)
Hívj fel, ha végre normális emberekkel barátkozol.

ANTI
Ne, várj! Várj meg lent, kérlek!

ERIK
Jó, de igyekezz!

Majd Erik kilép az ajtón.
Anti dühösen visszafordul Attilához.

ATTILA
Ugye? Mondtam, hogy sáros! Kár, hogy nem fogadtunk! Akár egy ötöst is tettem volna rá!

ANTI
Sáros?! Mégis miben? Hogy nem hagyta, hogy te egyszerűen rávesd magad?!
 
ATTILA
Nem másztam volna rá, ha te már tegnap elhiszed, hogy megcsal téged!

ANTI
Miért nem fogod már fel végre?! Erik nem csal meg engem!

ATTILA
De…

ANTI
Nem! Most te figyelj ide! Ő az én barátom, és én megbízom benne! Neked pedig ezt kötelességed tiszteletben tartani! Nem pedig vádaskodni, ráadásul alaptalanul!

ATTILA
De...

ANTI
És erre nem vagyok hajlandó több szót vesztegetni! Most egy ideig látni se bírlak!

Majd Anti Erik után megy, és elhagyja a lakás.
Attila elszomorodva dől neki a kanapé támlájának.

109  BELSÖ, FIÚK LAKÁSA, NAPPALI – ESTE                      109
Ott van az egész csapat, épp Benit búcsúztatják.
Dávid megöleli öccsét.

DÁVID
Úgy fogsz hiányozni! Az én kisöcsém… a jövő Európa bajnoka!

BENI
Azért még ne kiabáld el!

DÁVID
Azért felhívod néha a beképzelt bátyádat?

BENI
Mindennap felhívlak!

BALU
(vigyorogva)
Jaj, de cukik vagytok! Émelyítően!

ANNA
Ne bántsd őket! Olyan édesek!

ATTILA
Mint egy falat néger csók.

ANTI
Te csókokról inkább ne beszélj!

KRISZTI
Baj van, Anti? Nem szoktál ilyen morcos lenni.

ANTI
(morcosan)
Inkább ne beszéljünk róla!

Dávid közben elengedi Benit.

DÁVID
Megy a vonatod.

BENI
Igen, vigyázz magadra, bátyus!


DÁVID
Te is!

BENI
(többieknek)
Sziasztok, srácok!

TÖBBIEK
Szia!

Majd Beni int, és kilép az ajtón.
Anna megöleli Dávidot, aki szomorúan néz öccse után.

ANNA
Na, drágám, minden rendben lesz vele.

DÁVID
Tudom, de… nézz rá, olyan kicsi még…

ANNA
Igen… egy húsz éves 185 centis óriás bébi.

DÁVID
Te is így látod?

Anna megpuszilja Dávidot.
Attila közben odalép Antihoz.

ATTILA
Oké, te nyertél! Bocsánatot kérek, a hülye pasidtól, csak ne haragudj már rám!

Anti elmosolyodik.

ANTI
Oké! Milyen szerencse, hogy ma estére hívtam át Eriket, azzal, hogy te bocsánatot akarsz kérni.

ATTILA
Te szemét!
 
110  BELSÖ, FIÚK LAKÁSA, NAPPALI – ESTE                      110
Kopogtatnak az ajtón.
Anti megy, és ajtót nyit, Erik belép.

ANTI
Szia!

ERIK
Szia! Indulhatunk?

ANTI
Igen, csak előbb Attila mondani szeretne valamit.

Majd Attila felé fordulnak, aki ott ül a fotelban.
Kelletlenül feléjük fordul.

ATTILA
(kelletlenül)
Igen, öhm… bocs a múltkoriért. Tudod, amiért meggyanúsítottalak, hogy megcsalod Antit.

ERIK
Semmi gond, felejtsük el!

ANTI
(Attilának)
Látod, nem is volt olyan nehéz.
(Eriknek)
Hozom a kabátomat, aztán indulhatunk!

Majd Anti bemegy a szobájába.
Attila elfordul, hogy ne is lássa Eriket.

ERIK
(gúnyos mosollyal)
Mondd csak, mégis milyen érzés?

ATTILA
(visszafordul)
Micsoda?

ERIK
Hát hülyét csinálni magadból! Komolyan azt hitted, hogy olyan hülye vagyok, hogy nem látok át a kis mesterkedéseden? Azért annyira nem vagy jó színész.

ATTILA
Kösz, ez hízelgő volt! De gőzöm sincs miről beszélsz.

ERIK
Ugyan már! Végig tudtam, hogy csak azért kezdtél ki velem, hogy lebuktass Anti előtt. De nyugi, nem hazudtam, tényleg nem haragszom rád.

ATTILA
Tényleg? 

ERIK
Persze, hisz így neked köszönhetően… szabad az út. Mostantól annyiszor csalhatom meg Antit, ahányszor csak akarom, hála neked nem fog gyanakodni, soha!

Meglátjuk, hogy Anti ott áll a szobája ajtajában, karba tett kézzel, dühösen Erikre meredve.

ANTI
Oh, tényleg?

Erik döbbenten fordul a fiú felé.
Attila vigyorogva felpattan ültéből.

ATTILA
(gúnyosan)
Hoppá! Ez most jól megszívtad, öreg! Na, ki is a nem is olyan jó színész?! Kretén!

111  BELSÖ, FIÚK LAKÁSA, NAPPALI – ESTE                      111
Attila és Anti a kanapén ülnek. Anti halkan sírdogál.

ANTI
Én ezt nem értem! Hogy nem vettem észre? Annyira jó fejnek tűnt! Miért nincs egy normális meleg srác ebben a nyamvadt városban?!

ATTILA
(várakozóan)
És? Csak ennyi a gondod?

ANTI
Ez talán nem elég?!

ATTILA
Megkérdőjelezted az egyik legjobb barátod jó szándékát! Az ember azt várná, hogy emiatt sokkal rosszabbul érzed magad, mint egy hülye idióta ex miatt!

ANTI
(legyint)
Az kit izgat, te folyton hülyeségeket beszélsz!

ATTILA
Kösz! Tudod, mikor segítek neked újra!

ANTI
Jó, ne haragudj! Csak most annyira… szomorú vagyok. Már örökké magányos leszek!

ATTILA
(önfeláldozóan)
Na, jó… bár azt mondtam Andrásnak, hogy kollégával sose, de mivel láthatóan teljesen magad alatt vagy…
(végig mutat magán)
Ezt a szívdöglesztő test ma estére csak a tiéd!

Anti döbbenten bámul rá, majd elkomorul a tekintete, és teljes erőből pofon vágja Attilát.

ANTI
Kifelé!

Attila dühösen felpattan, s az ajtó felé indul.

ATTILA
Jól van, na! Megyek már, kis hálátlan puffancs!
 
ANTI
Hülye perverz!
 
ATTILA
Lógsz nekem ötezer forinttal! Mondtam, hogy sáros a pasas!

Majd Anti hozzávág egy párnát, de Attila gyorsan becsukja maga mögött az ajtót, így a párna az ajtóhoz csapódik.

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése