2015. november 14., szombat

1.évad 11. epizód - Karácsonyi húzás


101  BELSÖ, FIÚK LAKÁSA, NAPPALI – NAPPAL                101
András és Attila belép a lakásba, kezükben néhány szatyorral.
Dávid a kanapén ül a macskákkal.

ANDRÁS
Sziasztok! Megjöttünk!

DÁVID
Sokáig elvoltatok.

ANDRÁS
(morcosan)
Ja, az ember azt hinné egy héttel karácsony előtt még kulturált körülmények között vehet mézeskalács fűszerkeveréket.

DÁVID
Miért? Mi történt?

ATTILA
Egy néni sípcsonton rúgta.

DÁVID
(döbbenten)
Nem mondod?!

ANDRÁS
De! Közben vérben forgószemekkel azt kiáltotta: „Te vézna hurkapálca ne is álmodj róla! Az a fűszer már az enyém!”

DÁVID
És aztán?

ATTILA
Aztán a következő pillanatban a néni a piskóta lapok közé zuhant.

DÁVID
Mert megbotlott?

ANDRÁS
Nem, mert Ati odalökte.

ATTILA
Ja, de találd ki kié lett az utolsó mézeskalács keverééék???

András erre előrántja a zacskóból a fűszerkeveréket.

ANDRÁS
Hát a miénk!

ATTILA
Ezt neked mézeskalács tolvaj néni!

FÖCÍM

102  BELSÖ, FIÚK LAKÁSA, NAPPALI – FOLYTATÓLAG           102
András mosolyogva megy kipakolni a konyhába, Attila leül Dávid mellé.
Anti kilép a szobájából, kezében egy piros, zöld csíkos keménykalap.

ANTI
Nézzétek! Megtaláltam!

ATTILA
Micsodát?

ANTI
Hát a karácsonyi kalapunkat. Egy hét múlva karácsony, ideje megtartanunk a karácsonyi húzást.

DÁVID
Szuper! Majdnem el is felejtettem.

ANTI
Tartsuk meg ma este, Baluék úgyis átjönnek.

Attila és Dávid helyeslően bólogat.

ANDRÁS
Tényleg akartok karácsonyi húzást?

DÁVID
Persze, miért ne akarnánk?

ANTI
Igen, ez a mi közös hagyományunk!

ATTILA
Ja, és emlékeztet azokra az időkre mikor még nem indult be a színház, és olyan csórók voltunk, hogy még hat darab ajándékra sem tellett.

ANTI
Bah, emlékszem abban az évben te húztál engem.

ATTILA
És milyen király ajándékot kaptál!

ANTI
Elemet vettél az elemlámpámba!

ATTILA
Ugye milyen hasznos?

ANTI
Nincs is elemlámpám!

ATTILA
Hálátlan!

DÁVID
András, miért nem akarsz karácsonyi húzást?

ANDRÁS
Szó sincs róla, hogy nem akarok, csak… nem lenne furcsa? Most, hogy összejöttetek Annával ti úgyis vesztek egymásnak valamit, Balu és Kriszti is megajándékozza egymást, szóval így nem sok értelme lenne.

DÁVID
Ez hülyeség! Anna biztos, hogy…

Ekkor Anna belép.

ANNA
Hahó, srácok! Ki emleget engem?

ATTILA
Csak a pasid.

ANNA
(mosolyogva)
Oh, de jó!

Anna megcsókolja Dávidot.

ANNA
Miért emlegettél?

ANTI
András szerint nem kéne megtartani a karácsonyi húzást.

ANNA
Mi? De miért nem? Én imádom a karácsonyi húzást!

DÁVID
Na, ugye mondtam!

ANDRÁS
Jó, a fejemet azért ne harapjátok le, akkor este húzunk a hülye kalapból!

ANTI
Nem is hülye! A csöves, akitől vettem azt mondta ez jól állna bárkinek!

103  BELSÖ, FIÚK LAKÁSA, DÁVID SZOBÁJA – ÉJJEL           103
Dávid és Anna az ágyban fekszenek összeölelkezve

ANNA
(mosolyogva)
Nem hiszem el, hogy Anti tényleg a fejére húzta azt a kalapot.
 
DÁVID
Én azt nem hiszem el, hogy azt a kalapot három év alatt még nem rágták szét a molyok.

ANNA
Elárulod kit húztál?

DÁVID
Neeem, azt nem szabad! Tiltja a szabályzat!

ANNA
Jaj, ugyan már! Kriszti és Balu mindig elmondják egymásnak ki kit húzott!

DÁVID
(felháborodottan)
Ezt nem mondod komolyan! 

ANNA
Nem is tudtad? Mindig megbeszélik, hogy tudják húzta-e valaki a másikat. Kriszti teljesen oda van, hogy Balu mindig őt húzza… szerinte ez olyan romantikus!

DÁVID
(morcosan)
Aha… marha romantikus…

ANNA
Szóval kit húztál?

DÁVID
Örülnél, ha téged húztalak volna?

ANNA
Áh, nem…
(kicsit csendben fekszenek egymás mellett)
Mondjuk… jó lenne, ha végre egyszer én is felvághatnék a romantikus véletlenjeimmel…

DÁVID
Hááát… lehet, hogy idén megteheted.

Anna felpattan fektéből.

ANNA
(mosolyogva)
Nem mondod! Ez azt jelenti, hogy engem húztál? 

DÁVID
Nem, én nem mondtam ilyet…

ANNA
De céloztál rá! Szóval?

DÁVID
Hát karácsonyeste úgyis kiderül… de addig se éld bele magad…

ANNA
Tehát engem húztál! Ez az! Fel kell hívnom Krisztit!

Majd Anna kipattan az ágyból, és felmarja a mobilját az éjjeli szekrényről, és már a füléhez is emeli.
 
DÁVID
(félhangosan)
Oh, basszus… te barom!

104  BELSÖ, SZÍNHÁZ, PRÓBATEREM – NAPPAL                 104
Balu a padon ül, és a cipőfűzőjét köti.
Dávid belép.

BALU
Helló, haver! Mi a helyzet? Ja, amúgy köszi, hogy megint megcinkelted a papírokat, Kriszti majd elalélt, hogy idén is őt húztam. De azt meg hogy a fenébe csináltad, hogy te meg Annát húztad?! Nem gondolod, hogy kicsit átlátszó lesz, ha…

Dávid erre teljes erejéből fejbe csapja Balut.

BALU
(felháborodottan)
Au! Haver, mi van már?!

DÁVID
(dühösen)
Még hogy mi van?! Te idióta!

Még egyszer fejbe vágja.

DÁVID
A hülye mesterkedésed miatt most marha nagy pácban vagyok!

BALU
Miről beszélsz?

DÁVID
Három éve csináljuk ezt a hülyeséget a papírokkal, de eddig egy szóval se mondtad, hogy te és Kriszti minden évben kibeszélitek egymás között ki kit húzott!

BALU
És akkor mi van?

DÁVID
Az, hogy Anna és Kriszti is mindig kibeszéli!

BALU
Oh, a szemetek! Hiszen a húzás az titkos!

DÁVID
Na, ne mondd!

BALU
De ez miért az én hibám?! Ha dühös vagy a nőink pletykálása miatt verd őket fejbe!
 
DÁVID
Nem verhetek fejbe lányokat! Az egyikkel ágyba bújok éjszakánként! És a mama is megtiltotta!

BALU
Haver… totál elvesztettem a fonalat! Mondd már, mi van!

DÁVID
Anna totál romantikusnak találja, hogy te „véletlenül” minden évben Krisztit húzod.

BALU
Hát… végülis ez a mi kis tervünk lényege…

DÁVID
Nem! Az, hogy te anno smucig voltál két ajándékot venni!

BALU
Dávid, ne hánytorgasd fel mindig a múltat! És mi van akkor, ha Anna ezt romantikusnak találja?

DÁVID
Az, hogy ő is erre vágyik!

BALU
Mármint mire? Hogy te húzd ki őt?

DÁVID
Igen! Tegnap este, olyan szomorú, őzike szemekkel ecsetelte, hogy annyira vágyik, hogy Krisztihez hasonlóan az ő nevét is a pasija húzza ki a kalapból… hogy a végén azt mondtam neki, hogy őt húztam!

BALU
Aha… de ezek szerint…

DÁVID
Nem őt húztam! Csak azért mondtam, hogy örömet okozzak neki!

BALU
Oh, te romantikus majom!

Balu feláll.

BALU
Hát sok sikert, ahhoz hogy kimagyarázd magad. Na, csá!

DÁVID
Állj! Most meg hová mész?! Segítened kell!

BALU
Oh, dehogy kell! Te keverted bele magad, mássz is ki egyedül.

DÁVID
Tényleg? És ehhez mit szólsz? Vagy segítesz, vagy elmondom Krisztinek, hogy évek óta én cinkelem meg a papírokat!

Balu egy percig dühösen néz.

BALU
Oh, a fenébe! Jó, mit akarsz csinálni?

DÁVID
Meg kell tudnunk ki húzta Annát és rávenni, hogy cseréljen velem!

BALU
Haver, ez halva született ötlet. Anti és András túl becsületesek sose fogják elmondani! Attiláról meg ne is beszéljünk…

DÁVID
Ő biztos elmondaná.

BALU
Ja, ha eleget fizetsz neki.

105  BELSÖ, FIÚK LAKÁSA, ANTI SZOBÁJA – NAPPAL           105
Anti a szekrénynél áll, és egy zsákba pakolja a ruháit.
Anna az ágyon ül, és segít neki.

ANNA
(nevetve)
De most komolyan, ezt a pólót mikor hordtad?

Majd felmutat egy piros sárga virágos hawaii pólót.

ANTI
Oh, az a farsangi jelmezem, mikor Tom Selleck-nek öltöztem.

ANNA
Komolyan? Volt bajszod is meg minden?

ANTI
Persze! Apának akkor még volt haja, azt nyírtuk le titokban a bátyáimmal mikor épp aludt.

ANNA
Bocs, de nem tudom elképzelni. Nem is hasonlítasz Tom Selleck-re.

ANTI
Hát pedig, ez a nem is hasonlít Tom Selleck-re srác megnyerte a jelmezversenyt kilencedikben.

ANNA
És te ezt most odaadod a rászorulóknak. Olyan önzetlen vagy!

ANTI
Tudom.

Attila belép kezében egy csomó ruhával.

ATTILA
Hahó! Meghoztam a megunt rongyaimat a rászorulóknak!

Majd ledobja a ruháit az ágyra.

ANTI
Hé! Ezek már rendszerezve voltak!

ATTILA
Perelj be!

ANNA
Ati, biztos ezeket is oda akarod adni? A Metalica pólód meg a bőrnacid?

ATTILA
Dehogyis! Azt adom oda, ami rajtam van, csak nem akartam összekoszolni a király szerelésem az esti mozi előtt.

ANTI
Mi?! Ati, nem adhatsz koszos ruhát a rászorulóknak! Ez jótékonykodás, nem a tisztítód!

ATTILA
Jaj, ugyan már! Ha meleg srác kapja a cuccaimat még örülni is fog, hogy beleizzadtam előtte.

Majd Attila lecsatolja az övét és rajta lógó fémláncot, rádobja az ágyra, majd a két ruhával kimegy a fürdőbe.

ANNA
(fejcsóválva)
Javíthatatlan.

ANTI
Az… pedig a karácsonyi jótékonykodás az egyik legszebb dolog a világon!

Majd Anti bedobálja a maradék ruhákat a zsákba (vele együtt Attila övét és láncát is).

ANTI
Siessünk, a hely nem sokára bezár.

ANNA
Oké, menjünk!

Kimennek a szobából.

106  BELSÖ, FIÚK LAKÁSA, NAPPALI – FOLYTATÓLAG           106
Dávid a kanapén ül a cicákkal.
Anti és Anna kijön a szobából.

ANNA
Szia, kicsim!
 
Megpuszilják egymást.

DÁVID
Hova mentek így együtt?

ANTI
Leadjuk a jótékonykodási cuccokat. Anna, gyere!

DÁVID
Anti, beszélnem kell veled!

ANTI
Jaj, Dávid, szállj le rólam! Megmondtam, hogy nem árulom el, kit húztam!

Kilép az ajtón.

ANNA
Történt valami? Olyan feszültnek tűnsz.

DÁVID
Nem igaz! Nem vagyok feszült!

ANNA
(mosolyogva)
Tudom ám, mi bajod!

DÁVID
Tényleg?

ANNA
Dávid, ez nyilvánvaló!

DÁVID
Komolyan? Jaj, cica, én annyira szégyellem magam! Akkora egy marha vagyok! Meg tudsz nekem bocsájtani?

ANNA
Kicsim, ne aggódj, semmi baj. Sőt, még segíteni is fogok neked!

DÁVID
(értetlenül)
Segíteni?

ANNA
Persze! Észre sem vetted?

Majd mosolyogva felemeli a kisasztalon heverő katalógus füzetet.

ANNA
Már két napja idetettem, be is jelöltem az oldalakat. Így tudsz nekem venni egy szuper ajándékot!

DÁVID
Ajándékot? Aha, persze… hisz téged húztalak, kell vennem valami szupert…

ANNA
Így van. Most megyek, Anti már biztos vár.

Majd megpuszilja Dávidot, és elmegy.
Dávid hátradől a kanapén.

DÁVID
Mert egy nőcis katalógus biztos kihúz a pácból…

Majd hirtelen feláll, és eltűnik Anti szobájában.

107  BELSÖ, FIÚK LAKÁSA, NAPPALI – ESTE                      107
András belép a lakásba Ubullal, lekapcsolja a kutya pórázát, majd felfigyel az Anti szobájából jövő zajokra.
Bemegy a szobába.

108  BELSÖ, FIÚK LAKÁSA, ANTI SZOBÁJA – FOLYTATÓLAG      108
Dávid ott van a szobában, és épp bőszen keres valamit a fiókos szekrényben.
András belép.

ANDRÁS
(értetlenül)
Te meg mi az ördögöt művelsz?

Dávid rémülten kapja fel a fejét.

DÁVID
(zavart mosollyal)
Áh, szia, András! Én semmit csak… téged nem öl meg a kíváncsiság Anti mit vett annak, akit húzott?

ANDRÁS
Öhm, nem! Mégis mit művelsz? Anti piszok dühös lesz, hogy felforgattad a szobáját.

DÁVID
Hát a tiédben nem találtam semmit, szóval…

ANDRÁS
Az én szobámban?! Dávid, mi bajod van?!

DÁVID
Tudom, bocsánat! De muszáj tudnom ki húzta Annát!

ANDRÁS
De miért?

DÁVID
Mert Anna azt hiszi én húztam! Nem okozhatok neki csalódást, mikor végre romantikusnak tart! Ezt lenne szíved elvenni tőlem?

ANDRÁS
Az istenért! Jól van! Nem én húztam Annát!

DÁVID
De akkor ki?! Nem lehettél te, se Balu, se Kriszti, se én!

ANDRÁS
Anti a cetlijét mindig a párna alá rejti.
 
Dávid döbbenten néz az ágyra, ami érintetlenül hever a nagy kupiban.
Majd benyúl a párna alá, és ott van a cetli.

DÁVID
Ez most komoly?! A párna alá?! Miért nem dobja el, mint más normális ember?!

ANDRÁS
Mit panaszkodsz? Ha kidobja, te sose találod meg. Hisz gondolom, a szemetest csak nem túrnád át. 

DÁVID
(nem néz András szemébe, félhangosan)
Aha… ilyen hülyeség eszembe se jutna…

ANDRÁS
Dávid, fúj! Én azt hittem Ubul volt az! Te meg hagytad, hogy leszidjam szegény állatot!

DÁVID
Már bocs, miért nem védte meg magát? Elég nagyfiú már!

Majd szétnyitja a papírlapot.

DÁVID
(boldogan)
Ez az!

ANDRÁS
Hála istennek! Akkor, ha Anti hazaért kérd meg, hogy cseréljen veled.

DÁVID
(felháborodottan)
Kéri a fene! Elég, ha kicserélem az enyémmel, mázli, hogy nem őt húztam!

     Majd ki is cseréli.
 
ANDRÁS
Dávid! Ezt nem teheted! Azt hiszed, Anti nem veszi észre?

DÁVID
Ugyan már, hisz olyan tökfejű! Simán beveszi, hogy csak rosszul emlékszik kit húzott. Na, gyere és együnk valamit! Megéheztem ebben a nagy kutakodásban!

ANDRÁS
Ennyit az őszinte kapcsolatokról…

Kimennek a szobából.

109  BELSÖ, FIÚK LAKÁSA, NAPPALI – ESTE                      109
Anti, Dávid és András a kanapén ül.

ANTI
Mégis miért ment be Ubul a szobámba?

DÁVID
Ki tudja?! Biztos érzett valamit, lehet, hogy egerünk van. Ugye András?

András nem felel, csak csúnyán néz.
Ekkor belép Attila a lakásba.

ATTILA
Sziasztok!

ANDRÁS
Szia, jó volt a film?

ATTILA
Aha, király volt! A zombik megint elpusztították az egész világot.
(Antinak)
Anti, mozi előtt itt hagytam az övemet és a láncot az ágyon.

ANTI
Akkor még biztos most is ott van.

Attila bemegy Anti szobájába.

ANTI
(visszafordul a fiúkhoz)
Miféle egér tudna feljönni a harmadik emeltre?

DÁVID
Hát egy szuper egér!

ANTI
Hú, de menő!

ATTILA
(szobából)
Anti!

ANTI
Tessék?

Attila dühösen kiviharzik Anti szobájából.

ATTILA
Hol van?!

ANTI
(értetlenül)
Micsoda?

ATTILA
A láncom! Ott hagytam az ágyon de most nincs sehol!

ANTI
(döbbenten elkerekedő szemmel)
Oh, akkor lehet, hogy…

ATTILA
(fenyegetően)
Neee…

ANTI
Biztos összefogtam a többi ruháddal, és elvittem a jótékonyszervezethez!

ATTILA
Most szórakozol velem?! Hogy lehettél ennyire figyelmetlen!

ANTI
Jó, nyugi csak egy öv és egy vacak lánc majd veszek neked egy másikat!

ATTILA
Az… nem olyan volt, amiből másikat lehet venni!

Majd Attila elindul az ajtó felé.

ANDRÁS
Most meg hová mész?

ATTILA
Megkeresem a hülye vacak láncomat!

ANTI
De már bezártak!

ATTILA
Nem érdekel!

Majd bevágja maga mögött az ajtót.
A szobára kínos csend borul.

DÁVID
(Antinak)
Szerintem, utána kéne menned.

ANTI
(felsóhajt)
Jó, rendben! Bár nem értem miért akadt úgy ki.

Felveszi a kabátját, és Attila után indul.

110  KÜLSÖ, BUDAPEST, JÓTÉKONYSÁGI SÁTOR – ESTE          110
A téren ott van a sátor, előtte a zárva tábla. A szervezet tagjai még ott vannak, és épp elpakolnak.
Attila és Anti jönnek.

ANTI
Látod, mondtam, hogy már bezártak! Menjünk inkább haza!

ATTILA
Nem megyek el innen a láncom nélkül! Úgyhogy akár be is foghatod!
(az egyik tagnak)
Elnézést!

A nő feléjük fordul.

Igen, miben segíthetek?

ATTILA
Ma hoztunk egy adag ruhát, de véletlenül belekeveredett valami, amit nem akartam, és vissza szeretném kapni.

Sajnálom, de már bezártunk. Az összes ruhát elzártuk egy konténerben.

ATTILA
Nem, maga ezt nem érti! Vissza kell kapnom a cuccomat, ha kell bezáratom ezt az egész kócerájt!

(felháborodottan)
De uram! Ez egy jótékonysági szervezet! Mi a rászoruló családoknak segítünk…

ATTILA
Magasról teszek a…

ANTI
A barátom úgy érti, hogy nagyon fontos neki az a lánc, és kérem, legyen olyan jó, hogy segít. Kérem, csak mutassa meg, hol vannak a ma beérkezett holmik, és mi megkeressük, ami kell.

Jó, rendben! Ha tényleg ennyire fontos… a mai adag ruhák abban a konténerben vannak.

ANTI
Nagyon köszönjük!

A nő csak bólint, majd elmegy.
Anti és Attila a mutatott konténerhez lép.

ANTI
Hú, mennyi ruha van itt.

ATTILA
Igen.

Majd a két fiú várakozóan egymásra néz.

ATTILA
Akkor gyerünk!

ANTI
Mi van?!

ATTILA
A te hibád, hogy egyáltalán itt kell lennünk! Úgyhogy te mászol be a koszos ruhák közé!

ANTI
Szerintem ezek tiszták.

ATTILA
Akkor nem kell tartanod semmitől.

ANTI
Ati, ez nevetséges! Miért olyan fontos neked az a lánc?

ATTILA
Azért mert… mert csak! A barátom vagy, úgyhogy kutya kötelességed bemászni a konténerbe a kedvemért!

ANTI
Oh, a fene egye meg!

Majd Anti bemászik a konténerbe, és persze egy kiáltás kíséretében el is merül a tengernyi ruhában.

ANTI
Istenem, ez iszonyú!

ATTILA
Nagyon büdösek?

ANTI
Nem, de iszonyú egyes embereknek, milyen pocsék ízlése van!

ATTILA
Ja, mint neked! Fogd be, és keresd a láncomat!

Anti vesz egy mély levegőt, és eltűnik a ruha tengerben.

ATTILA
Megtaláltad?

ANTI
(ruhák közül)
Még nem!
 
Attila egyre idegesebben tördeli a kezét.

ATTILA
(idegesen)
De most komolyan, Anti, meg van már?

Anti keze hirtelen kilendül a ruhák közül benne a lánccal.

ANTI
Megvan!

ATTILA
Hál isten! Add ide!

Attila kikapja Anti kezéből a láncot, és boldog mosollyal megnézi.

ANTI
Biztos, hogy ez a tiéd? Lehet, hogy más őrült rocker is adományozott ilyen láncot, és én ha egyszer kimászom innen tuti nem mászom vissza újra.

ATTILA
Nyugi, biztos ez az.

ANTI
Honnan tudod?

Miközben kimászik a konténerből.

ATTILA
A gravírozásból.

ANTI
Gravíroztattad a láncod? Nem is tudtam.

ATTILA
Nem én, hanem… anya.
 
ANTI
(meglepetten)
Anyukádtól kaptad ezt a láncot?

ATTILA
Igen, a tizenhetedik szülinapomra. Előtte két héttel mondtam meg neki, csak neki, hogy meleg vagyok. A következő két hétben nem szólt hozzám, folyton csak szomorúan nézett… azt hittem meggyűlöl engem. Aztán elérkezett a szülinapom, és akkor kaptam tőle ezt… ezzel a gravírozással.

Attila Antinak nyújtja a láncot.

ANTI
(felolvassa)
Olyannak szeretlek, amilyen vagy.
(Anti elmosolyodik)
Ez nagyon szép. De anyukád már…

ATTILA
Akkor már tudtuk, hogy rákos. Fél év múlva halt meg, aztán apám és én, hát… tudod, mi történt.
 
ANTI
Ezért volt olyan fontos neked.

ATTILA
Igen.

ANTI
Oh, Ati…
(elvigyorodik)
Te érzelgős vagy!

ATTILA
Fogd be! Te vagy az érzelgős!

Összenevetnek, majd haza indulnak.

ANTI
De most komolyan, volt bent egy Gucci táska is!

ATTILA
Lenyúltad?

ANTI
Nem, hisz karácsonykor jótékonykodni kell.
 
ATTILA
Lúzer!

111  BELSÖ, FIÚK LAKÁSA, NAPPALI – ESTE                      111
Mindenki a kanapén és a fotelekben ül.
Zajlik a karácsonyi ajándékozás.
Anna épp kinyitja a Dávidtól kapott ajándékát.

ANNA
Oh, kicsim! Egy rózsaszín selyemkendő! Imádom! Honnan tudtad, hogy pont erre vágyom?

DÁVID
Hát a nőcis katalógus a szamárfüllel és a sok-sok felkiáltó jellel elég nagy segítség volt.

ANNA
(mosolyogva)
Nagyon tetszik, köszönöm!

KRISZTI
A mi pasijaink a legromantikusabbak.

ANNA
Igen, így van. Olyan édes, hogy mindketten csalnak a húzásnál csakhogy minket húzzanak!

Balu és Dávid döbbenten kapja fel a fejét.

BALU
Hogy… mi?

KRISZTI
Nem tudom, hogy csináljátok, de nagyon édes.

ATTILA
(Balunak)
Ugye nem képzelted, hogy bármelyikünk is elhitte, hogy három éve „véletlenül” húzod ki mindig Krisztit?

KRISZTI
Nem szóltam, mert imádom, hogy a pasim ilyen romantikus.

Majd Kriszti megcsókolja Balut.

ANNA
Szerintem megcinkelték a lapokat, aztán megbeszélték, ha valaki a másik barátnőjét húzza, akkor cserélnek.

Balu és Dávid kényszeredetten felnevet.

BALU, DÁVID
Igen, pontosan így volt…

DÁVID
(Andrásnak, suttogva)
Te végig tudtál erről?

ANDRÁS
(vigyorogva)
Talán.

ANTI
Képzeljétek, én meg voltam róla győződve, hogy Annát húztam… konkrétan emlékszem, hogy mikor kihúztuk, és megnéztem akkor az ő neve állt a cetlin.
(Anti megvonja a vállát)
De úgy tűnik rosszul emlékeztem.
 
DÁVID
(zavartan felnevet)
Hogy te milyen lyukas agyú vagy!

ATTILA
(Antinak)
Erről jut eszembe, én meg téged húztalak!

Majd odaadja az ajándékát.

ANTI
De jó, köszönöm!

Anti kicsomagolja az ajándékát, majd döbbenten néz a benne lévő tárgyra.

ANTI
(felháborodottan)
Egy elemlámpa?!

ATTILA
(vigyorogva)
Aha! Az elemekhez, amiket három éve tőlem kaptál!

ANTI
(dühösen)
Te szemét!
(majd hozzávágja az elemlámpát)
Ezért másztam be abba a büdös konténerbe?!

ATTILA
Hé! Ne akadj már ki! Nézd, rózsaszínen világít.

Majd felkapcsolja az elemlámpát, ami tényleg rózsaszínen világít.

ANNA
(elámulva)
De cuki! Anti, ha neked nem kell, add nekem!

ANTI
(felháborodottan)
El a kezekkel! Ez az én cuki rózsaszín elemlámpám!

Mindenki felnevet.

BOLDOG KARÁCSONYT MINDENKINEK!
 
Köszönöm, hogy ennyi héten át velem tartottatok. Hogy tetszettek az eddigi részek? Szeretnétek folytatást? Minden véleménynek örülök :)
 
És ne feledjétek, holnap kerül fel az új történetem az Elemek Mestere első része. Remélem, tetszeni fog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése